Wednesday, March 30, 2011

.:: sabar lah wahai hati~~~ ::.

Kita sering tertanya kenapa & mengapa...
Akan terjawabkah semua persoalan itu...
Bila & siapa yang akan menjawabnya..
Teka-teki yang amat memenatkan otak...


30/03/11 - Hati Ku...bersabarlah...
terkadang aku jatuh dan menangis
terkadang aku rebah tak daya berdiri
ku gentas bungaan di perantauan
membalut calar luka hati
melindungku dari resah yg menghujan
PAWANA - lagu yang dekat di hati...

Bila aku nyatakan aku kecewa...aku benar kecewa...
Bila aku nyatakan aku terluka...aku benar terluka...
Bila aku nyatakan aku sedih...aku benar sedih...
Bila aku nyatakan aku sepi...ITU BENAR!!!

Aku tak pandai berpura-pura...
Aku tak pandai mengoda...
Aku tak pandai meluah rasa...
Aku tak pandai...tapi aku x BODOH!!!


Ya Allah...sesungguhnya benar kata Mu...
Tiada yang lebih memahami & mengetahui selain dari Mu...

.:: langit hatiku ::.

No comments:

Post a Comment